У боротьбі за чисте повітря частина 2

 

Фрайбург

У німецькому місті Фрайбург 500 км велосипедних маршрутів, трамваї, а також  дешева та ефективна система громадського транспорту. У передмістях жителям заборонено паркувати авто біля будинків. Власники автомобілів змушені робити вклад, розміром 1800 євро,  за місце на стоянці на околицях міста.  В обмін на життя без машин, людям пропонують дешеве житло, безкоштовний громадський транспорт та чудову вело інфраструктуру.

 

Копенгаген

 

В Копенгагені велосипедисти мають пріоритет перед автомобілістами.  У місті асі правила вводяться із розрахунку, що одна миля  на велосипеді приносить суспільству вигоду, що дорівнює 0.42 $, в той час як одна миля на авто приносить 0.2 $ збитку.  Більша частина території датської столиці вже перекрита для автотранспорту.  

 

Осло

Фінська столиця пропонує різко скоротити кількість автомобілів на вулицях.  Інвестує кошти в покращення системи громадського транспорту, підвищує плату за парковку, заохочує пересування велосипедами.  Ідея полягає у тому, щоб зробити до 2050 року  громадський транспорт міста настільки досконалим, що ніхто не захотів би пересуватись власним авто.

Цюрих  

 

Цбрих обмежує кількість парковочних місць, дозволяючи тільки певну кількість автомобілів у місті у визначений час. Будуються вільні від автомобіля зони. В результаті цих дій, заторів стало відчутно менше.  Вдалося зменшити рівень забруднення міста.

 

Бангалор

 

Індійське місто переобладнало 6000 автобусів. Тепер вони використовують у якості палива природній газ. Використання приватних автівок не заохочується. За декілька років це призвело до зменшення забруднення від автотранспорту на 20%, а 20% людей пересіли з авто на громадський транспорт.

2016-09-07